متن آهنگ ماوراء طبیعه





رپام

رپام
















متن آهنگ ماوراء طبیعه

یک زن ما وراء طبیعه

یک مرد آره آره غریبه

یک کودک که در را ه زمینه

من تنها سازمان کبیره

تازه کارن یه سوال سطح پایین

آره دادن تو اتق لم دراوین

کاش بازم میرفتم و کار وبارم

جور میشد میرفتم و آس و پاسم

دود میشد میرفتم و پایدار

می رفتم من پیش مستر کامیار

که البته اگه بود شانس یار

میرفتم من از جهنم پایدار

بکن دلتو بعدم تو آسان

برو وایسا تو وسط آسفالت

واینسا لا به لای آشغال

گاهی لب هات روی لب آشناست

آره آره این جحهنم کثیفه (x2)

اگه شانس بیاری می ری توی نظیفش

آره آره این کار منه وظیفه (x2)

ایجاد میکنه این کار صحیحه

آقا وایسا گوش کن کارت دارم

دادا شصتتو روش کن من این کارم

البته می دونی که پایین سالم

مرحله 2 ردم جاییش کارم

می لنگه چون من تازه کارم

میجنگه دشمن باهان چاره کارم چیه

چیه می دونی که من عاشق کارم

البته دوس دارم ساده باشم

آره آره این جحهنم کثیفه (x2)

اگه شانس بیاری می ری توی نظیفش

آره آره این کار منه وظیفه (x2)

ایجاد میکنه این کار صحیحه


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط امیر تیزرو در سه شنبه 3 ارديبهشت 1392برچسب:رپ خونه , رپ خون , رپه , رپ فقط , رپ بیست , رپ دارا , رپیست , امیر تیزرو , پاتوق رپ,

و ساعت 21:19

درباره ی ما

به وبلاگ من خوش امدید

تفسیر

متن

دانلود

بهترین ها

تمام نشده ها

امیر تیزرو

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 30
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1

پاتوق دختر پسرا